Jump to content
  • Welcome to AngelsWin.com

    AngelsWin.com - THE Internet Home for Angels fans! Unraveling Angels Baseball ... One Thread at a Time.

    Register today to join the most interactive online Angels community on the net!

    Once you're a member you'll see less advertisements. Become a Premium member and you won't see any ads! 

     

One thing i think we all can agree upon


Recommended Posts

No matter what happens this coming off season (we could sign Cano, trade for Price, and hire Jesus to manage), none of us will expect the 2014 squad to be any good. I know I sure as shit won't be getting my hopes up for 2014.

Link to comment
Share on other sites

`

11-22, but its early. A quick 6 game win streak and the team is kinda back. Your teams pitching has improved. Just need the heart of the order to play up to their expectations

A 6 game streak? What teams would they be beating? Oh yeah, they could beat up on the Lastros.

Link to comment
Share on other sites

Boggles my mind that people will continue to defend Scioscia when this $160+MM payroll continues to perform like dog crap.  He may not be completely to blame, but this team isn't playing for him at all.

 

I'd rather have a bunch of minor league rejects play on this team over these overpaid idiots.

 

If you aren't going to fire Scioscia, hold a fire sale.

 

Don't give me it's early either. It would be early if this team made the playoffs once in the past 3 years. It's F-ing late!

Link to comment
Share on other sites

I tempered my expectations this year after last year's team shit the bed, but holy crap I didn't expect them to be a legit bad team. I thought at worst they'd be mediocre and win around 85 games. This team looks poised to lose 90+

 

 

i'm very close to this.

Link to comment
Share on other sites

I tempered my expectations this year after last year's team shit the bed, but holy crap I didn't expect them to be a legit bad team. I thought at worst they'd be mediocre and win around 85 games. This team looks poised to lose 90+

 

These guys seem shitty enough to hit the century mark.

Link to comment
Share on other sites

Boggles my mind that people will continue to defend Scioscia when this $160+MM payroll continues to perform like dog crap.  He may not be completely to blame, but this team isn't playing for him at all.e 

 

I'd rather have a bunch of minor league rejects play on this team over these overpaid idiots.

 

If you aren't going to fire Scioscia, hold a fire sale.

 

Don't give me it's early either. It would be early if this team made the playoffs once in the past 3 years. It's F-ing late!

Using the 160 million payroll argument is stupid and always will be stupid when evaluating how the team performs.  A big chunk of that 160 million is being paid to vernon wells so he can play for the Yankees.  Another big chunk is being paid to Weaver while he sits and watches, and most is being paid to two players who are stinking it up.....Pujols and Hamilton.

 

The high payroll, poor performance only means the team has made some very bad signings.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...